SELAMAT DATANG KE AQILLIYA FELT COLLECTION....

Jemput la tengok-tengok koleksi AQILLIYA. Semuanya kiut-miut jer... Klu ada yang suka bleh la order... Harga pun berpatutan... Ikut harga semasa.. Pasti mampu milik.. Heee... Pegi jer kat KOLEKSI AQILLIYA, tengok2 la yer.. Aqilliya pasti korang mesti puas hati... Klu sudi jom follow Aqilliya skali...

Isnin, 9 Mei 2011

Bookmark...



Tetiba rasa nak buat bookmark ni... Tak lama lagi Hari Guru kan??... AQILLIYA buat ni sbb nak bagi kpd guru-guru tadika yang mengajar puteri kesayangan AQILLIYA... Lagi pun tahun depan dia dah nak masuk darjah satu... Hmm semalam dia pun sibuk menolong buatkan bookmark yang kiut ni... Klu korang suka bleh order ngan AQILLIYA... Bukan untuk Hari Guru pun bleh gak...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...